viernes, 8 de mayo de 2020

Reto para a semana do 11 o 15 de maio

Boas pequenos!
Vouvos propoñer un reto, tódolos días producimos moitisimo lixo nas nosas casas, a miña proposta e darlle unha segunda vida a esas botellas de plástico que consumimos diariamente.
Deixovos aiqui algunha imaxe para facer un bote de lapis, un peto ou algún xoguete.

Para pintar as botellas tedes que facelo con pintura acrílica, coa témpera non se pode pintar porque termina por caer co tempo. A pintura acrílica tedes que utilizala coa axuda dun adulto. Se non queredes pintar a botella tamén podedes forrala de cinta adhesiva o pegar pegatinas o papel de cores.

Buenas chicos.
Os voy a proponer un reto, todos los días producimos muchísima basura en casa, mi propuesta es darle una segunda vida a esas botellas de plástico que consumimos diariamente. Os dejo aquí algunas imágenes para poder hacer un bote de lápices, una hucha o algún juguete.

Para pintar las botellas tenéis que hacerlo con pintura acrílica, con la tempera no se puede pintar por que con el tiempo se cuartea y se cae. La pintura acrílica tenéis que utilizarla con la ayuda de un adulto. Si no queréis pintar la botella también se puede forrar de cinta adhesiva o pegar pegatinas, papeles de colores....


lunes, 4 de mayo de 2020

Tarefa infantil. Semana 11-15 de maio.

Boas rapaces, seguro que todos coñecedes o conto en castelán "¿A qué sabe la luna?, pois hoxe imos escoitar unha versión do conto en galego con moito ritmo.

Logo a miña proposta para esta semana e a seguinte:
Pintar unha lúa sobre unha cartulia ou folio oscuro, para pintar a lúa mesturamos a pintura branca con fariña para darlle textura. cando ainda estea húmida, imoslle facer os cráteres co tapón dunha botella de auga, e so temos que deixalo secar.


Tarefa Terceiro e cuarto. 8 maio


VENRES 8 MAIO: MANUALIDADE DÍA DA FAMILIA
Imos facer un “Taboeiro das cosas fermosas”, con pinzas faremos un soporte para poner un taco de papeis de “post it” de cores.


As pinzas as pegamos con pegamento de cola ou se nos axuda algún adulto podemos utilizar como en la foto silicona quente. Podemos pintar as pinzas de cores.
Despois podenos servir para poner frases fermosas para a nosa familia.

Traballos


Tarefa Segundo 7 maio


XOVES 7 MAIO: MANUALIDADE DÍA DA FAMILIA


Imos facer unha manualidade moi sinxela. Collemos unha cartolina branca (se non temos valenos un folio, a pintamos con témpera da cor que mais nos guste. A deixamos secar. Collemos unha foto nosa soplando coa man (válenos calquiera foto se non temos).
Cada corazón podemos facelo de papel de cores, e en cada corazón podemos escribir o nome dun membro da familia, valen tamén os membros de catro patas (mascotas ).

Vamos a hacer una manualidad sencilla. Cogemos una cartulina blanca, o un folio, la pintamos con témpera del color que más nos guste. La dejamos secar. Cogemos una foto nuestra soplando con la mano (si no tenemos nos vale cualquier foto)
Cada corazón podemos hacerlo con papel de colores, y en cada corazón podemos escribir el nombre de un miembro de la familia, valen también los miembros de cuatro patas.

Correo electrónico para entregar los trabajos: elopezrodri@educa.jcyl.es

Traballos


Tarefa Primeiro Luns 4 maio


TAREFA LUNS 4 MAIO

EXPERIMENTO CO AS CORES, AUGA DE CORES



A través de este experimento descubriremos como se crean as cores, cun experimento sinxelo.
Collemos tres botellas de auga, as tinguimos usando unhas gotas de témpera, coas cores primarias: amarelo, azul e vermello. Logo nun prato os pequenos poden experimentar o que sucede cando mesturamos varias cores. Unha vez que temos a cor secundaria, podemos agregar un pouco de dunha cor primaria, diferente das que usamos na mestura; por exemplo, se no prato temos auga laranxa (amarelo e vermello), botamoslle un pouco de azul.
Que é o que pasa?
Formase o marrón, unha cor terciaria!


A través de este experimento vamos a descubrir cómo se crean los colores con un experimento sencillo: Cogemos tres botellas de agua y las teñimos usando unas gotas de témperas, con los colores primarios. Luego en un recipiente grande los peques pueden experimentar qué sucede cuando se mezclan los varios colores. Una vez que se ha formado el color secundario, podéis dar un paso más y agregar un poco del color primario que no ha intervenido en la mezcla: por ejemplo, si en el recipiente tenéis agua naranja (rojo y amarillo), echáis un poco de azul. ¿Qué sucede? Se forma el marrón, ¡un color terciario!
Traballos